Concert a l’escola Montbou i IV edició del Concert de Corals de Secundària de l’Anoia

El passat dimarts dia 28 de maig, la coral de l’Institut Montbui van fer dos concerts a la nostra comarca. Al matí a l’escola Montbou del nucli històric de Montbui i a la tarda al recinte de Can Papasseit de Vilanova del camí.

• Escola Montbou: Els nens i nenes de l’escola Montbou van poder gaudir de les cançons del nostre repertori al gimnàs del centre. Fins i tot van poder d’una coreografia que els vam ensenyar. Els alumnes de 6è van cantar, juntament amb la coral, la cançó “Llença’t”. Tot seguit ens vàrem desplaçar fins a Vilanova del camí per poder dinar juntament amb les altres corals que participarien al concert de la tarda.
  • Can Papasseit: Després de dinar es va fer un assaig conjunt amb totes les corals.  Aquest curs, quatre centres de Secundària de la comarca han reeditat el concert de corals. Als centres INS Montbui, Institució Escolar i Escola Anoia, s’hi ha afegit IES Pla de les Moreres. El passat dimarts 28 de maig va tenir lloc a Can Papasseit, Vilanova del Camí, el concert de cloenda de la feina feta durant aquest curs escolar. El títol del concert eraEl millor concert de la meva vida, on quatre estudiants l’anaven guiant mitjançant una història que lligava totes les cançons. El repertori va constar de peces de diversos orígens i estils: Cant de la Trobada, Constantí Sotelo; Heal the world, Michael Jackson; You’re the one that I Want”, Grease; Viva la vida, Coldplay; Tue tue, Trad. Ghana; Nga Iwi E, Trad. Maorí; Yellow submarine; The Beatles; L’hora dels adéus, Trad escocesa; Quan tot s’enlaira,Txarango. L’acte va comptar amb l’assitència de familiars de l’alumnat, els seus companys, professorat dels centres i equips directius, representants del Centre de Recursos Pedagògics, entre altres. Tothom va quedar molt content del resultat amb ganes de tornar-hi l’any vinent.