2n. d’ESO Viatge en el temps de la Manresa medieval

manresaweb

El passat divendres dia 24 de Febrer els alumnes de 2n d’ESO van anar a  Manresa on van fer dues activitats:

La primera va ser un viatge en el temps a la Manresa medieval. Van anar a veure  el fons medieval del Museu Comarcal, la Torre Sobrerroca, els tresors de la monumental basílica de la Seu i finalment visitar el nou Centre d’Interpretació del Carrer del Balç.

La segona activitat va ser un joc de rol al mateix carrer del Balç,  on en Llapí, un criat del segle XIV, els va obrir les portes del carrer i els va convidar a convertir-se en artesans. Els alumnes s’havien de dividir en gremis i realitzar una sèrie de proves i superar-les per tal d’aconseguir diner per  poder pagar el millor retaule de la Seu.