Una experiència inoblidable a Televisió de Catalunya i a Catalunya Ràdio

El passat dia 4 de març, els alumnes de la classe de 3r d’ESO C de l’Institut Montbui, van visitar les instal·lacions de Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio.

L’objectiu d’aquesta visita era que els nostres estudiants coneguessin per dintre els dos grans mitjans de comunicació públics de Catalunya i tinguessin contacte amb el món audiovisual.

La visita va començar a les deu del matí a Sant Joan Despí, la seu de Televisió de Catalunya. Acompanyats per una guia, van fer un recorregut pels estudis, les redaccions i els espais tècnics. A més, van visitar diferents platós de TV3 (Telenotícies, FAQS, etc.) i van assistir a un assaig del programa Club Super3.

Després van anar a buscar el TRAM, el tramvia de l’àrea metropolitana, i en trenta minuts van arribar a la plaça Francesc Macià de Barcelona per visitar les instal·lacions de Catalunya Ràdio. Allà, van poder assistir com a públic al programa l’Apocalipsi i van visitar els estudis, les redaccions d’informatius i programes del grup d’emissores. Fins i tot, algunes, van tenir temps de fer-se una foto amb l’Elisenda Carod, presentadora del programa que van viure en directe.

Una jornada audiovisual que, se’ns dubte, no oblidaran!