Dos decàlegs per millorar l’ús dels dispositius mòbils i de les xarxes socials

Em dic Paula Iglesias i soc alumna de 2n de batxillerat de l’Institut Montbui. Fa uns dies vaig presentar el meu Treball de Recerca sobre el món de les xarxes socials i les addiccions digitals, i m’agradaria compartir amb vosaltres la part final del meu treball: un decàleg d’ús de les xarxes socials i els dispositius digitals, on s’hi recullen les deu idees més importants que crec que s’han de posar en pràctica per dur-ne a terme un ús responsable i sobretot saludable.

La meva intenció és fer-vos reflexionar sobre aquesta qüestió i fer-vos adonar que la vida real no es troba en un perfil d’Instagram o en una conversa de Whatsapp, sinó en aquelles persones que ens envolten i en els moments que vivim en la vida real, aquests són els que ens fan realment feliços.

Veureu que hi ha dos catàlegs, un dirigit a l’alumnat i un altre als pares i als tutors. En aquest útlim s’hi recullen les deu idees més importants que crec que s’han de posar en pràctica per educar als vostres fills en uns hàbits d’ús responsables i sobretot saludables.

Espero poder-vos ajudar a obrir els ulls i a millorar una mica la vostra vida, de la mateixa manera que aquest treball ho ha fet amb mi.

Moltes gràcies!

Paula Iglesias

PODEU ACCEDIR ALS CATÀLEGS CLICANT LES SEGÜENTS IMATGES!