Concurs de disfresses, esmorzar especial i una actuació de luxe al Carnestoltes del Montbui

Divendres dia 21 de febrer vam celebrar el Carnestoltes al nostre centre. El pati es va omplir de color, de música i de disfresses.

Aquest any vam celebrar un concurs més que concorregut. Els participants disfressats optaven a una de les dues categories: millor disfressa individual o millor disfressa grup-classe. El jurat va valorar les disfresses durant el primer pati i, després d’una desfilada ben animada, va decidir premiar els socorristes de 3r d’ESO C en la categoria de millor grup-classe.

En la categoria de millor disfressa individual el premi va ser per la María Ballesteros de 4t d’ESO C que ens va saber sorprendre amb la seva disfressa de radar de velocitat. Una disfressa sens dubte molt original que va cridar l’atenció de totes les persones presents.

Mentre transcorria la festa, els alumnes de 4t d’ESO i de 2n de batxillerat van oferir esmorzar a tots els assistents per recollir calerons per a la seva festa de graduació.

I per acabar d’arrodonir aquesta jornada tan festiva, la sorpresa ens la va fer un grup de professors i professores que es van atrevir a enfilar-se a la teulada de l’edifici per delectar-nos amb una adaptació de Milionària, la coneguda cançó de Rosalia. L’actuació va generar gran expectació entre l’alumnat i el professorat i els aplaudiments es van fer sentir de valent.