Bon paper a la final de la VII Olimpíada de Filosofia de Catalunya

El passat dia 7 de març es va celebrar la final de la VII Olimpíada de Filosofia a l’Auditori del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona amb les defenses orals dels finalistes. Un grup d’alumnes, pares i professors del nostre institut es va desplaçar per seguir en directe la final d’aquesta olimpíada.

El jurat va estar format per Susana Arias, cap de mediació del CCCB; l’Edgar Gili, professor de Filosofia i coordinador del màster de professorat de Filosofia de la UB; i la Jèssica Jaques, professora d’Estètica i de Teoria de les Arts i responsable acadèmica del Doctorat Picasso de la UAB. L’acte va ser presentat per l’Àlex Mumbrú, professor de Filosofia de la UB i assistit tècnicament per Ferran Wesello, tots dos membres de l’equip organitzador de l’Olimpíada.

En la modalitat de Fotografia, els finalistes del nostre centre van ser Joel Susín i Naiara Pastor. El premi va ser per Júlia Jiménez, de l’Institut Sunsi Móra de Canet de Mar.

En la modalitat de Vídeo, els finalistes del nostre centre van ser Isabel Guirado i Èlia Fernández. El premi va ser per Guillermo Rueda de l’Institut Baix a mar, de Vilanova i la Geltrú.

A més, en les modalitats de Dissertació i Dilema moral, van participar altres alumnes del nostre centre que, sense quedar classificats, van demostrar un molt bon nivell. Són Mar González, Jéssica del Pino, Jéssica Carrera i Shaiel del Pino.

Les guanyadores i els guanyadors de cadascuna de les modalitats representaran Catalunya a la final espanyola, que se celebrarà els dies 24 i 25 d’abril a Santiago de Compostela.

A continuació podeu visualitzar el vídeos que van quedar finalistes en la modalitat Vídeo. En 3r lloc, el vídeo elaborat per Isabel Guirado, juntament amb els alumnes de l’optativa de Filosofia. Cliqueu aquí per veure’l!

I en 4t lloc, el vídeo elaborat per Èlia Fernández, Eva Palacios i Nerea Fernández. Cliqueu aquí per veure’l!