Treballem les coordenades cartesianes jugant a “Enfonsar la flota”!!

Al llarg d’aquesta setmana hem estat treballant les coordenades cartesianes a l’assignatura de matemàtiques amb els alumnes de 2n d’ESO B i D.
Per tal de practicar i acostumar-nos a situar diferents punts en el pla utilitzant les coordenades cartesianes, hem jugat per parelles al joc d’enfonsar la flota!
L’activitat consistia en situar diferents vaixells de diferents tamanys en el pla (de manera que el nostre oponent no pogués veure’ls) i aconseguir trobar els vaixells que havia amagat el nostre oponent.
L’alumnat ha gaudit moltíssim amb aquesta activitat engrescadora, i han assimilitat amb més facilitat aquest concepte matemàtic.
Carla Verrière