Proves Cangur

Proves Cangur 2011
Com cada any, el passat 18 de Març el nostre centre va participar a les populars PROVES CANGUR. La prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzada per una comissió catalano-valenciano-balear és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema. Aquest any hi havia més de 500 centres i a prop de 20.000 alumnes preinscripts.L’IES MONTBUI va participar amb un total de 29 alumnes, en les categories de Nivell 1 (3r ESO), Nivell 2 (4t ESO) i Nivell 3 (1r BTX).

Aquest any, hem de felicitar molt especialment a l’alumne Ivan Quijano Quiñonero (3r ESO), que ha aconseguit quedar dins del 3% de millors resultats, obtenint d’aquesta manera una menció especial dins de la celebració de les proves cangur d’enguany, i també a l’alumne Francisco Roldan Torra (4t ESO), que li ha faltat molt poc per entrar també dins d’aquest 3% dels millors resultats de tota Catalunya.

Més informació: http://www.cangur.org.

cangur 2011