L’INS Montbui us desitja molt Bones festes i Feliç any 2022!!

Cada any per aquestes dates ens agrada felicitar-vos les festes amb les imatges de les postals que han guanyat el concurs de postals de Nadal de l’institut. Aquestes creacions ens mostren les diferents sensibilitats de les seves autores respecte a aquests dies, i les podeu… Llegeix més»

Sortida Parlament i Human Bodies (3r ESO D, E i mig C)

Benvolgudes famílies,
ens plau indicar-vos el programa de la sortida de l’assignatura de Ciències naturals i Ciències socials de 3r d’ESO
El dia 31 de gener l’alumnat de 3r d’ESO D, E i mig C acudirà a Barcelona per visitar el Parlament de Catalunya i l’exposició Human… Llegeix més»

Sortida Parlament i Human Bodies (3r ESO A, B i mig C)

Benvolgudes famílies,
El dia 24 de gener l’alumnat de 3r d’ESO A, B i mig C acudirà a Barcelona per visitar el Parlament de Catalunya i l’exposició Human… Llegeix més»

1r Consell de Delegats (curs 21-22)

El 16 de desembre s’ha celebrat el primer Consell de Delegats del curs 21/22. Hi han participat els delegats de tots els nivells.
Aquesta trobada ha sigut un  primer contacte per començar a conèixer-nos; així com una oportunitat per potenciar la participació dels alumnes en l’organització… Llegeix més»

Sortida a la Serra de Miralles-Queralt (Biologia 4t ESO i 1r Batx)

Benvolgudes famílies,
Dijous 13 de gener hi ha programada una sortida de camp a la serra de Miralles pels alumnes de l’optativa Biologia-Geologia (4t d’ESO) i els de la matèria de modalitat Biologia (Batxillerat).
L’alumnat participant sortirà de l’Institut el mateix dia 13 a les 8:00 i… Llegeix més»