Treball de Recerca

El treball de recerca consisteix en un conjunt d’activitats estructurades i orientades amb vista a la investigació que realitza l’alumnat en un àmbit que ha escollit i ha delimitat, amb l’orientació del professorat. Això implica tant la realització d’activitats de laboratori o de camp com activitats de documentació bibliogràfica.

L’objectiu del treball és que l’alumnat posi en marxa determinats procediments, i que ho faci en àmbits de recerca que poden ser diferents d’aquells on els va adquirir, aprofundint sobre algun tema d’interès que estigui al seu abast. D’aquesta manera, l’alumnat es prepara per adaptar-se a situacions semblants de la vida acadèmica o professional posterior, en les quals hagi d’aplicar diferents procediments, fer transferència de coneixements d’un camp a un altre i mostrar capacitat per organitzar-se i planificar la feina de manera autònoma.