L’ Electrocat FP arriba al Milà i Fontanals

L’institut Milà i Fontanals s’adhereix recentment al projecte Electro FP

Aquest curs, els alumnes i professors d’automoció del centre Milà i Fontanals, han aconseguit adherir-se al projecte de crear un Kart elèctric per competir a l’Electrocat FP. Es tracta d’un prestigiós projecte que consisteix a fer que alumnes de centres de tot Catalunya formin un vehicle lleuger de propulsió elèctrica per un cop tenir-los realitzar unes proves que verifiquin les capacitats del kart. Aquest projecte té unes normes a seguir i uns objectius marcats. És així per assegurar que tots els instituts puguin competir sense grans diferències. Els requisits a destacar generalment es basen en la seguretat del pilot i espectadors, també s’han de seguir estrictes normes sobre els materials de construcció, mides i peces a utilitzar.

Durant el transcurs del projecte els alumnes hauran d’anar documentat les fases que vagin assolint  amb diferents memòries que hauran de presentar dins els períodes determinats per l’organització.

El centre en aquest programa pretén introduir tant l’alumnat com el professorat en el món de l’automòbil elèctric i motivar als alumnes a aprendre d’una manera més didàctica a través del projecte Electrocat FP.

Cal remarcar que l’objectiu és estar a les posicions capdavanteres de la categoria.