Alumnes de Comerç Internacional comparteixen una estona amb Stikets Company

Els alumnes del Grau Superior de Comerç Internacional  hem compartit una estona amb l’Alessio Scotto (Customer Experience Manager) que ens ha explicat d’on va sorgir la idea innovadora de l’empresa Stikets i ens ha mostrat alguns mètodes per analitzar si una idea de negoci pot ser viable, ens ha exemplificat el model Canvas per al cas d’Stikets Company i hem visualitzat de manera global els principals aspectes que involucren el negoci partint de la seva proposta de valor.

Ens explica la importància de la pàgina web, que actualment gestionen ells mateixos i l’ús intensiu que fan de les xarxes socials i dels cercadors per tal de posicionar-se, invertint en tècniques SEM (Search Engine Màrqueting) utilitzant Google Ads i SEO (Search Engine Optimization) per poder sortir als primers llocs dels resultats de les cerques.

Actualment reben més de 300.000 comandes procedents de fins a 32 països, tant de famílies com de professionals. Al principi, eren principalment de famílies però les comandes d’empreses han anat augmentant. Ens explica que, en un principi, no es plantegen obrir cap botiga física pels costos que comporta i pel tipus de producte però sí que venen a través de distribuïdors com per exemple, Abacus. Ara mateix, la diversificació de productes, la internacionalització i la implantació al canal offline són els principals reptes de futur de l’empresa.

Ens ha agradat molt conèixer aquesta empresa.

Gràcies Alessio!