FORMULACIÓ I DEFINICIÓ D’OBJECTIUS DEL PLA ESTRATÈGIC. (En revisió)
OBJECTIU | RESPONSABLE | DATA PREVISTA | FET |
REVISIÓ DEL PEC | Directora del centre. | Juny 2023 | PENDENT |
NOFC. Acabar de redactar els protocols d’actuació pel que fa a l’ús dels dispositius mòbils (personals i del centre). | Direcció de centre / Comissió NOFC / Aprovació per claustre? Data final: Juny 2022. | Juny 2022 | FET, al maig |
ACOLLIDA DIGITAL. Elaboració dels documents d’acollida digital del professorat, alumnes i famílies. | Coordinació TIC i TAC / Cap d’estudis / Secretària | Juny 2022 | FET |
Incloure un apartat visible a la Web d’Estratègia Digital de Centre, on anirem afegint els documents de la cultura digital. | Coordinador TAC | Juny 2022 | FET |
Penjar els documents de centre a la Web. Incloure a la WEB: PEC, PL, Carta de compromís educatiu. | Coordinadora TAC /Direcció. | Juny 2023 | PENDENT |
Incloure altres documents de la cultura digital a la web:
Quins??? (seguretat a la xarxa?) |
Comissió digital | Juny 2023 | EN CURS |
Habilitar a tot el professorat per penjar notícies. (amb revisió del coordinador web?) | Coordinadora TAC | Setembre 2023 | PENDENT |
XARXES SOCIALS. Gestió de xarxes socials de l’institut. | Coordinador de xarxes socials | Setembre 2022 | FET |
Aprofundiment de la diagnosi. | Comissió digital | Maig 2023 | Pendent |
Actualització de la diagnosi. Passar de nou el Selfie o altres enquestes al professorat del curs 2022 – 23, i a l’alumnat del centre. Podem valorar que les famílies facen les enquestes. | Comissió digital | Octubre 2023 | |
Millora de la competència digital del professorat. | Comissió digital? | Juny 2023 | |
Utilitzar l’eina Ieduca per a la comunicació amb famílies. | Direcció de centre / professorat. | ||
Actualització dels correus electrònics de les famílies. | Secretaria / Coordinador TAC | ||
Formació Ieduca per a les famílies que ho necessiten. | Novembre 2023 | ||
Fer una valoració de l’ús dels portàtils d’EDC. Decidir què farem amb els ordinadors que arriben. | Claustre | Juny 2023 |