De les antigues viles de Gràcia i Sant Andreu a la gran Barcelona: una nova arquitectura per a una nova ciutat

El passat divendres 10 de febrer els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat que cursen Dibuix tècnic van visitar la Casa Bloc, mostra de l’arquitectura racionalista que es desenvolupava a Catalunya a l’època de la II República.

Van aprofitar també per visitar l’antiga fàbrica tèxtil Fabra i Coats ara fàbrica de creació i centre d’art contemporani de Barcelona.

Una activitat que ha permès l’alumnat connectar el seu paisatge habitual i quotidià de Gràcia, en estudiar en un edifici que s’aproxima la tipologia de l’institut, així com conèixer el procés d’agregació de dues viles de la ciutat com ara la nostra de Gràcia i la propera de Sant Andreu en la gran Barcelona.

L’activitat ha estat organitzada per l’Àrea de Visual i Plàstica, integrada a l’Àmbit d’Expressió.