Visita a la Casa del Tibet: compartim els nostres coneixements per arribar a la felicitat

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimarts 9 de març l’Àrea de Religió de l’Àmbit de Ciències Socials ha organitzat una sortida a la Casa del Tibet per a l’alumnat de 1r i 4t d’ESO que cursa aquesta matèria.

L’alumnat ha pogut gaudir escoltar les sàvies paraules del monjo budista Thubten Wangchen a la sala de pregària d’aquesta institució. D’una manera molt planera han pogut conèixer de primera mà la filosofia i creences budistes, així com la situació política i el conflicte que viu el poble tibetà amb la República Popular de la Xina.

La Fundació Casa del Tibet promou l’intercanvi i coneixement mutu de cultures tan radicalment diferents com la tibetana i l’occidental. Val a dir que la cultura del Tibet ha sabut atresorar i conservar en la seva filosofia un profund coneixement de la naturalesa humana que cal conèixer i preservar.

En paraules del Dalai-lama, líder espiritual i polític del Tibet: “Aquesta és la meva simple religió. No són necessaris els temples. No és necessària una filosofia complexa. El nostre cervell, el nostre cor és el nostre temple; la filosofia és l’amabilitat.”