Sortides de final de curs de 4t d’ESO amb un somriure

Enguany, l’alumnat de 4t d’ESO ha pogut fer tres dies de sortides lúdiques, per tal de poder gaudir, malgrat la situació de pandèmia, d’un bon comiat de curs i de l’etapa de l’ESO.

Les tres sortides que s’han fet són les següents: Waterworld, Paint Ball Can Bosc a Sant Feliu de Codines (on també van fer Bubble Football i futbolí humà) i un dia a la Platja d’Arenys (Caiac i BigSup).

Veure el nostre alumnat amb un somriure a la cara no té preu!.

Aquí teniu una selecció d’imatges d’aquestes merescudes i esperades sortides, agrupades segons els grups que van fer-les junts:

4t D/E

4t A/B
I aquí teniu alguns divertits vídeos:

Vídeo 1

Vídeo 2

Vídeo 3

Vídeo 4

Vídeo 5

4t C

Bones vacances i molta sort!