Sortida tutorial

2n d’ESO a Activ-Natura

El passat dimecres 16 de juny, els grups de 2n d’ESO van fert una sortida lúdica a Activ-Natura, a Santa Susanna, per acabar el curs. Després de posar-se el casc i l’arnés i rebre algunes indicacions sobre seguretat… cap al circuit dels arbres!!! Obstacles i tirolines van fer esclatar les emocions, el vertigen i les

2n d’ESO a Activ-Natura Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut