Setmana de cinema educatiu per als alumnes de 3r d’ESO

Durant la primera setmana d’abril, tot l’alumnat de 3r ha assistit als cinemes Verdi Park de Barcelona per veure un seguit de pel·lícules amb contingut ètic i valors, per a reforçar la tutoria dels grups.
Aquesta proposta –emmarcada dins de la Setmana de l’Escola del BCN Film Fest-, ha estat dividida en sis sessions per als estudiants, on han pogut visionar i gaudir de films com Petit país, Mediterráneo, Belle, La família que tu esculls i Chavalas. A més, els estudiants han pogut treballar aquestes propostes amb una fitxa per a algunes de les pel·lícules proposades pel VI Festival Internacional de Cinema de Barcelona-Sant Jordi.