2n d’ESO experimenta les matemàtiques al MMACA

Durant aquest trimestre, des de l’àmbit matemàtic, s’han organitzat sortides per a l’alumnat de 2n i de 4t d’ESO per anar al MMACA, el Museu de Matemàtiques de Catalunya. Aquest museu és un espai ple de mòduls experimentals interactius on l’alumnat de 2n d’ESO ja els ha pogut vivenciar en manipular diversos materials amb les mans i així, arribar a comprendre alguns conceptes matemàtics importants. No hi ha temps per tocar-ho tot, però sí per fer-se una idea que les matemàtiques també es poden tocar, posant de manifest la seva presència cultural i quotidiana des d’un vessant més sensorial, experimental i integrador.

Vista guiada i vista general dels espais d’experimentació:
Alguns dels mòduls experimentals