Premis, graduacions i bons desitjos 2021

El passat dimarts, 29 de juny de 2021, es va celebrar l’acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO (promoció 2017-2021) i de 2n de Batxillerat (promoció 2015-2021) al pati de l’institut. Es va organitzar en tres torns per tal de mantenir les condicions de seguretat necessàries: el primer per a Batxillerat i el segon (grups A, B i D) i tercer (grups C i E) per a 4t d’ESO.

El programa per a 4t d’ESO es va iniciar amb la visualització d’un vídeo al gimnàs que resumia la trajectòria de l’estada de l’alumnat a l’Institut, un moment molt emotiu per a tots, per passar al pati i a les intervencions càlides i properes de la directora, de les coordinadores, dels tutors i representants dels alumnes. Posteriorment es van lliurar les orles de cada grup per finalitzar amb les sessions fotogràfiques.

4t d’ESO

Promoció 2017-2021

2n de Batxillerat

Promoció 2015-2021

Si voleu les imatges amb més definició, cliqueu els següents enllaços: 4A, 4B, 4C, 4D, 4E2Batx A, 2Barx B

Pel que fa a 2n de batxillerat, a més de l’entrega de les Orles i les fotografies de grup, es va lliurar el premi d’Excel·lència Carles Garcia propi de l’Institut i reconèixer de nou als guardonats del premi Minerva, diplomes atorgats anteriorment pels Ajuntaments de Barberà i Badia.

Si voleu les imatges amb més definició, cliqueu els següents enllaços: Guardonats MInerva, Premi Carles Garcia

Tota la comunitat educativa us desitja a tots i totes, un camí conscient de nous aprenentatges i de desenvolupament personal, així com molta sort per a la nova etapa que just comença ara. Desitjant que us vagi molt bé a la vida, us donem l’Enhorabona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *