LA ROMÀNICA PARTICIP@

Avui fem un pas més en el camí d’aconseguir una major participació i cohesió de la comunitat educativa, en aquest cas amb especial atenció al nostre alumnat.

Us presentem LA ROMÀNICA PARTICIP@, una línia de subvenció, dotada amb 500€ per part de l’AMPA de l’Institut La Romànica, que pretén ser una eina de treball i cohesió per a la comunitat educativa del centre, a través del seu alumnat. Si bé el centre fa les inversions que es consideren oportunes per al seu millor funcionament, l’alumnat té inquietuds que a vegades és complicat recollir a través del pressupost ordinari o genèric. És per aquest motiu, que s’inicia aquest procés de pressupostos participatius amb l’objectiu que el mateix alumnat faci les seves peticions sobre on creu que s’hauria d’invertir aquesta partida de 500€.

En aquest enllaç us adjuntem les bases d’aquesta primera edició de pressupostos participatius per al nostre alumnat i us demanem que feu difusió a través de totes les vostres classes. Volem que tot estudiant de l’ESO, Batxillerat, FP i PFI sàpiguen sobre aquest projecte. Volem que participin i presentin els seus projectes.

Les delegades i delegats ja sabien d’aquesta iniciativa, perquè ja es va plantejar en la darrera reunió del Consell. Ara, demanem especial atenció a les tutores i tutors perquè presentin i recordin el projecte, així com per ajudar en el que creguin i puguin en l’acompanyament i assessorament a la seva tutoria. De la mateixa manera, demanem a les delegades i delegats que en facin difusió a les seves companyes i companys.

El període de presentació de projectes és del 22 de març al 12 d’abril, a través de https://forms.gle/gD4g3MPvQNYdeSbo7

Gràcies per la vostra col·laboració i, en especial, gràcies a l’AMPA de l’Institut La Romànica per fer-ho possible, aportant els recursos necessaris per dur a terme aquesta iniciativa mai vista abans!

Esperem les vostres propostes!
LA ROMÀNICA PARTICIP@ a través de totes nosaltres!