El SANT JORDI més cultural

L’Institut La Romànica s’ha consolidat com un dels centres de referència de Catalunya pel que fa a la inclusió de la cultura popular dins de les seves aules. Enguany, el projecte cultural compta amb una assignatura comuna a totes les classes del nivell de 1r d’ESO. A través de tot l’alumnat implicat, s’han treballat branques de la cultura popular tals com el Ball de Bastons, el Ball de Pastorets, el Ball de Panderos i el Ball de Faixes.

Amb tota la situació sanitària i social que ens envolta, és complicat que tot el que estan aprenent es pugui veure pels carrers i places de Barberà del Vallès. Amb la intenció que les famílies puguin veure què s’està fent i puguin gaudir en primera persona del projecte, hem organitzat el Sant Jordi més cultural de la nostra història. El proper dissabte 24 d’abril de 2021, tot l’alumnat de 1r d’ESO està convocat a l’Institut La Romànica per fer una mostra cultural [aprofitant la Diada de Sant Jordi del dia anterior] per a totes les famílies [de 1r d’ESO] que puguin i vulguin venir a acompanyar-nos.

Teniu tota la informació en aquest document pdf. adjunt

Gràcies per la vostra col·laboració i esperem que us il·lusioni tant com a nosaltres poder organitzar aquest esdeveniment.

Si ets família del nostre alumnat de 1r d’ESO, el 24 d’abril de 2021 vine a gaudir de la Mostra Cultural de l’Institut La Romànica!

CONSTRUÏM CULTURA. CONSTRUÏM ROMÀNICA.