I JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIENCIES APS

Text i imatges: Ester Alcón

El nostre centre va participar dimecres 29 de maig a la I Jornada d’intercanvi d’experiències APS a Barberà del Vallès. L’acte va tenir lloc a la Torre d’en Gorgs i va congregar tant a representants de diverses entitats de la ciutat com als agents educatius.

L’Institut La Romànica va presentar el projecte INTERNET SEGURA DE TU A TU en el qual ha participat alumnat de 3r i 1r d’ESO i el Cos de Mossos d’Esquadra. Agraïm des d’aquí la presència de l’agent Jose Arenas, que va ser qui va explicar el projecte a l’audiència.

A més a més, també es va presentar l’APS CONTACONTES, on l’alumnat d’oratòria (català) de 4t d’ESO i nois i noies de l’escola Miquel Martí i Pol han participat d’aquest projecte.

Les diferents activitats que van conformar la jornada: una presentació mitjançant un video amb tots els projectes APS realitzats al llarg d’aquest curs, una xerrada a càrrer de la Laura Rubio (professora a l’Universitat de Barcelona), la presentació i exposició d’experiències i els tallers participatius, van desenvolupar-se de forma molt amena i dinàmica.

Enhorabona a la tècnica i a la Cap de la Secció d’Educació de l’Ajuntament (Sara Torres i Cristina Bernabé) per la iniciativa i promoció de l’Aprenentatge i Servei.

Fent APS educoB!