Fotografies premiades i Exposició CFM

Aquest any, el Concurs de Fotografia Matemàtica (CFM) ha rebut una gran acollida amb una participació record fins al dia d’avui. Cal dir que, com a novetat, el concurs s’ha obert també a les famílies dels alumnes en la categoria de PROF (professorat i Pas).

El Departament de Matemàtiques ha volgut donar a conèixer a tota la comunitat educativa les fotografies presentades en les diferents categories muntant una exposició a la Planta Baixa del centre.

Així, ja podem veure també les fotografies dels guardonats que van rebre el seu diploma en la celebració de la diada de Sant Jordi. Recordem els guanyadors: Categoria ESO 12: Júlia Fernández, 1rE /  Categoria ESO 34: Emma Aranda, 3rC / Categoria ESPO: Dana Vicente, B2A / Categoria PROF: Montse Vazquez, mare d’alumne de 4t ESO.

Les fotografies dels alumnes guanyadors, s’han enviat al Concurs de Catalunya organitzat per l’ABEAM. Els hi desitgem molta sort!