Retransmissió en streaming del CatSkills de Fabricació de Productes farmacèutics

El divendres 30 d’abril a partir de les 9:00h dos alumnes del nostre institut participaran a la Competició de Catalunya de Formació Professional, CatSkills, a la categoria de Fabricació de productes farmacèutics.

Podreu seguir la competició en directe per YouTube:

DESCRIPCIÓ GENERAL

La competència general d’aquest perfil de candidat consisteix a gestionar i participar en les operacions de fabricació, condicionament i emmagatzematge de productes farmacèutics, biotecnològics i afins, organitzant el funcionament, la posada en marxa i la parada de les instal·lacions i equips, segons els procediments normalitzats de treball i complint les normes de seguretat, prevenció de riscos i protecció ambiental.

Dirigit en especial a l’alumnat GM Planta Química, GS Química Industrial i GS Fabricació de Productes Farmacèutics, Biotecnològis i Afins La prova consisteix en demostrar les competències professionals del cicle formatiu (operacions unitàries de fabricació,fabricació d’un producte farmacèutic, aillament i caracterització d’un producte,control de documentació, verificació requeriments de la fabricació, assajos físicoquímics, etc…).

Es considerarà el temps emprat en cadascuna de les operacions realitzades durant el desenvolupament de la prova.

CONTINGUT DE LA PROVA

Bloc A. Operacions unitàries per a l’obtenció d’un producte intermèdi.

Bloc B. Fabricació d’un producte final a partir del producte intermèdi obtingut en el Bloc A.

Durant el procés s’haurà d’assegurar una verificació de les condicions de la fabricació i el seguiment dels PNT, l’enregistrament de les dades a la guia de fabricació i la gestió de la documentació pertinent.

CENTRES PARTICIPANTS

Institut Escola del Treball