Quin GOIG de DIADA de Sant Jordi!

Video Sant Jordi 2020 (professors).

Un matí clar i radiant, el dia perfecte per celebrar la DIADA de Sant Jordi al pati de l’institut.

Enguany, hem pogut celebrar novament Sant Jordi, seguint, evidentment, totes les mesures de seguretat. I allà érem, al pati, GAUDINT de la literatura, dels mots, de la música… en definitiva, de la CULTURA en majúscules.

L’alumnat del centre, tant d’ESO com de Batxillerat, va dur a terme una sèrie de recitals, per nivells, en llengua catalana, castellana, anglesa i alemana.

Durant la celebració de la Diada també es varen lliurar els premis del tradicional Certamen Literari de Sant Jordi, organitzat conjuntament pels departaments de llengües (anglesa, alemanya, catalana i castellana), així com els premis del Concurs de Fotografia Matemática organitzat pel Departament de Matemàtiques.

El certamen literari i el Concurs de Fotografia Matemàtica anaven dirigits a tota la comunitat educativa: alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, professorat, PAS i pares i mares del nostre alumnat. Els treballs podien escriure’s en català, castellà, anglès i/o alemany i corresponien a quatre categories: narrativa, poesia, microrrelats i videoclips i curtmetratges. Els premis lliurats corresponen a vals de compra a la Cooperativa Abacus.

I els guardonats i guardonades han estat… (clicar)

I aquí teniu un carrusel amb imatges de la Diada:

Volem aprofitat per agrair al professorat dels Departaments de Català, Castellà, Llengües Estrangeres i Matemàtiques l’esforç d’organització, així com a l’AMPA i a tot l’alumnat que hi ha participat.

Quin GOIG de DIADA de Sant Jordi!!!