Diada de Sant Jordi a la plaça de la Vila

El passat dissabte 23 d’abril, diada de Sant Jordi, un equip format per membres de la comunitat educativa de l’Institut La Romànica ha estat present a la plaça de la Vila, representant al nostre centre i gaudint d’aquesta jornada que, tot i la pluja, ha estat plena d’alegria i color.

A més a més de la paradeta de venda de roses, una iniciativa que agraïm a l’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Institut, també van estar presents altres propostes com peluixos de temàtica de Sant Jordi, nombres de La Grossa de Sant Jordi, punts de llibre, etc. D’altra banda, alumnes del nostre centre, amb la Colla Bastonera Les Romanes i el Ball de Panderos de Barberà del Vallès, van fer tallers i actuacions obertes a tots els públics, al llarg del dia.

S’ho han passat d’allò més bé i han fet una feina extraordinària! Moltes gràcies per la vostra dedicació! Continuem educant en valors, molt més enllà de les aules!

Vegeu la notícia també al nostre Instagram.