ESO

Preinscripció i matriculació (tancat)

Currículum ESO 

Llista de llibres ESO i Batxillerat pel curs 25-26

 

Taller de primers auxilis

L’alumnat de 4t d’ESO han dut a terme durant el primer trimestre del curs un taller d’autoprotecció i primers auxilis. El taller comprenia el protocol a seguir sobre la protecció, l’alerta i com socòrrer una persona ferida, el reconeixement dels signes vitals i símptomes, la valoració primària i secundària, el tractament de les ferides, hemorràgies,

Taller de primers auxilis Llegeix més »

Sortida amb 4rt d’ESO a l’exposició Andy Warhol

4rt d’ESO visitem l’exposició “Andy Warhol. L’art mecànic” al CaixaFòrum   El 14 de desembre de 2017 l’alumnat de 4rt d’ESO de l’optativa d’Educació Visual i Plàstica vam visitar l’exposició “Andy Warhol. L’art mecànic” al CaixaForum. Allí vam fer un recorregut per conèixer l’evolució de la seva obra. Les primeres il·lustracions ja van despertar la

Sortida amb 4rt d’ESO a l’exposició Andy Warhol Llegeix més »

2n d’ESO anem al mmaca!

EXPERIÈNCIES MATEMÀTIQUES Dilluns 23 d’octubre l’alumnat de 2n d’ESO va visitar el mmaca, el Museu de Matemàtiques de Catalunya, i va poder tocar les matemàtiques amb les mans. I és que el mmaca ofereix una exposició permanent on les matemàtiques entren per les mans mitjançant un seguit de materials senzills i dissenyats a mà per aquesta

2n d’ESO anem al mmaca! Llegeix més »

Aixequem el teló!

Aixecar el teló o córrer les cortines de l’escenari, tot i que de forma metafòrica, són el preludi de què alguna cosa màgica està a punt de succeir. La màgia ens ve de la mà d’un grup de nois i noies de l’Institut La Romànica que ens ha portat a gaudir a famílies, a professorat

Aixequem el teló! Llegeix més »

L’enhorabona campions!

Ja la tenim aquí! Aquest és el trofeu que l’equip de jugadors de futbol sala de l’Institut La Romànica ha guanyat com a segon classificat de la lliga d’enguany, otorgat pels Jocs Esportius Escolars de Catalunya (JEEC) 2016-2017. La nostra més sincera enhorabona!    

L’enhorabona campions! Llegeix més »

Juguem a la xarranca?

Qui no ha jugat alguna vegada a la xarranca?. La xarranca és un joc tradicional que, des de l’antiguitat, l’Imperi Romà va estendre arreu i que ha arribat fins als nostres dies i, des de fa uns dies, ha arribat també al nostre institut. L’alumnat de 4t. ESO, a l’optativa d’Educació Visual i Plàstica, en

Juguem a la xarranca? Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut