Tallers Nadal 2018

I, per acabar l’any, els tradicionals Tallers de Nadal.

Enguany, cada departament didàctic s’ha encarregat d’organitzar un taller i, a part, hi han hagut dos tallers generals, que han estat Jocs de Taula i Cultura Popular, per a tot l’alumnat, i el tradicional Quinto de Nadal per a 3r i 4t d’ESO i 1r de Batxillerat.

Els tallers han estat els següents:

• ESTRELLES DE NADAL (Matemàtiques)
  • ESPELMES DE NADAL (VIP)
  • CHRISTMAS CAROLS (Anglès)
  • 12 IKIGAS PARA 2019 (Castellà)
  • UN QUINTO BÀRBAR (Català)
  • POSAT A PROVA EN GEOGRAFIA I HISTÒRIA (Socials)
  • ARBRES DE NADAL ( Naturals)
  • MANCALA – JOCS DEL MÓN  (Tecnologia)
  • PAPIROFLÈXIA (Tecnologia)
  • SELFIES DE NADAL (Ed. Física)
  • POLSERES (Física i Química)
  • TINC CURA DE MI, TINC CURA DE TU (Orientació)
  • JOCS DE TAULA
  • CULTURA POPULAR
  • QUINTO DE NADAL

Taller Selfies de Nadal

Durant el tradicional Quinto de Nadal van pujar a l’escenari dos “espontanis” a fer de “lloros” del Quinto, un fet molt ben acollit tant per l’alumnat com pel professorat present, ja que, tot i que ràpidament les frases del tradicional quinto es van reconvertir en les d’un bingo, va ser molt original i divertit. Bravo nois!

Taller Quinto de Nadal