CASTANYADA 2018

Fotografies: Elisa Román

Malgrat la pluja, una gran Castanyada!

Enguany, l’alumnat de 1r de Batxillerat ha estat l’encarregat de confeccionar i de dinamitzar les proves de la gimcana que, com cada any, són el centre d’aquesta celebració.

Per això, volem agrair a tot l’alumnat de 1r de Batxillerat la seva dedicació i també premiar seva col·laboració donant un premi a les proves més divertides, originals i que més ens van agradar, a través de les votacions del propi alumnat de l’ESO. Ja us informarem dels equips guanyadors per aclamació popular.

I, per endolcir aquesta festa, l’alumnat de 4t d’ESO va poder vendre els ja tradicionals pastissos, per tal de treure alguns calerons pel viatge de final de l’ESO:

Com ja sabeu també, la gimcana és realment un concurs on han participat grups d’alumnes d’ESO.

Aquest any hi ha hagut un total de 24 divertides proves a assolir, basades en jocs d’entreteniment, de taula, de punteria, d’habilitats físiques, de cultura general, de memòria, de cant i, fins i tot, una Scape Room. Aquí teniu alguns exemples:

Així que volem felicitar a tot l’alumnat participant i anunciar-vos quins han estat els grups guanyadors d’enguany.

And the winner are:

4 CARLA MOLINA 3A
5 MARTA OLMO 3C
6 BARB

I aquí teniu les imatges de la recollida dels premis:

L’enhorabona!