Devolució de llibres curs 25/26

DEVOLUCIÓ DE LLIBRES

Us informem de les dates de devolució dels llibres del curs 2025-2026:

📚 Dimecres 10 de juny
• 1r d’ESO
• 4t d’ESO

📚 Dijous 11 de juny
• 2n d’ESO
• 3r d’ESO

Per evitar aglomeracions, l’entrega es farà de manera esglaonada segons la primera lletra del primer cognom de l’alumne/a:

  • 🕠 17.30 h:  de la Q a la Z   
  • 🕕 18 h: de la I a la P
  • 🕡 18.30 h: de la A a la H

ARMARIETS

  • Tots els armariets han de quedar completament nets, sense enganxines, buits i oberts el mateix dia de la recollida de llibres.
  • En cas que no estiguin buits i oberts, el contingut serà retirat per l’organització i eliminat. En cap cas l’AFA es farà responsable de la seva conservació ni devolució.
  • En el cas de 3r i 4t, les claus dels armariets s’hauran de retornar el mateix dia de la recollida dels llibres. Si no la retornen hauran d’abonar 5 € per a la seva reposició.
  • Recordem també que els desperfectes als armariets tenen un cost. En cas de trencament d’una porta, l’alumne/a que l’ha trencat haurà d’abonar 20 € per la seva substitució.

INFORMACIÓ IMPORTANT

  • Cal respectar estrictament el dia i l’horari assignats.
  • En cas de pèrdua o mal estat d’algun dels llibres, cal fer l’ingrés i portar el comprovant o  portar l’efectiu per poder fer el pagament.
  • En cas que l’armariet estigui tancat, brut, ple d’objectes o amb enganxines, l’alumne haurà d’abonar 5 euros
  • Els llibres no retornats s’hauran d’abonar igualment, encara que es trobin dins l’armariet.
  • Si l’alumne té deutes no podrà fer ús del  projecte de reutilització el curs vinent. 
  • El compte de l’AFA Josep Pla per a els  ingressos: ES92 2100 3145 7422 0010 4177. (Concepte: Nom alumne_curs)

Gràcies per formar part de la comunitat educativa de l’Institut Josep Pla i per fer possible, amb la vostra implicació, el funcionament d’aquests projectes compartits.

Cordialment,

Junta AFA de l’Institut Josep Pla

Desplaça cap amunt
Ves al contingut