USA Road Trip

El dilluns 14 de gener hi ha hagut una xerrada en anglès sobre cultura americana impartida per Cristina, una ponent nativa de Nova York, pels alumnes de 1r i 2n de Batxillerat a la biblioteca del centre.

El títol de la xerrada ha estat USA Road Trip i ens ha portat per la mítica ruta 66 que va de Chicago a Los Angeles fent parades per explicar trets culturals dels Estats Units comparant l’anglès americà amb el britànic.

Alguns alumnes han sortit com a concursants d’un programa tipus “¿Quién quiere ser millonario?” amb l’oferta de poder trucar a la mare de la ponent per demanar ajuda en la resposta.

L’hora de la xerrada ha estat just abans de dinar i les fotos de “fast food” que ens ha passat ens han fet venir molta gana. Ha estat amè, divertit i tots hem après coses d’un país del qual pensem conèixer més del que en realitat sabem.

MªDolors Fígols