Un mar de letras

A vegades el destí juga amb nosaltres als daus, i no sé si ha estat la Fortuna o els déus els qui han volgut que tanquem la Classroom de Llengua i Literatura Castellana d’aquest llarg i dur confinament amb el poema d’Antonio Machado, Caminante no hay camino, en la veu de Joan Manuel Serrat i gràcies al nostre alumne de primer d’ESO Francesc Mas.

Tots i cadascun dels meus alumnes han fet un treball magnífic i, moltes vegades, m’he preguntat si jo a la seva edat hagués estat a l’altura de les circumstàncies. A vegades, els alumnes ens donen lliçons.

Tanco amb una afirmació rotunda: Aquest va ser l’any en què la professora de castellà va aprendre una gran lliçó.

Una abraçada immensa a tots i totes! I Feliç Fi de Curs.

Blog creat pels alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Josep Pla (Barcelona) durant l’any del confinament.