Un alumne del Pla visita l’Antàrtida

19/03/2019 El buque oceanográfico Sarmiento de Gamboa SOCIEDAD INSTITUTO DE INVESTIGACIONES MARINAS

Gabriel Escobedo Rosado, exalumne del Pla i a punt d’obtenir el grau en Enginyeria Nàutica i Transport Marítim a la Universitat Politècnica de Catalunya, viatja a l’Antàrtida amb el vaixell “Sarmiento de Gamboa”. Aquest és un vaixell oceanogràfic operat pel C.S.I.C. (Consell Superior d’Investigacions Científiques) que ha participat en la XXXV expedició al continent glaçat i que ha traslladat més de 150 tones de material a les dues bases científiques espanyoles situades a l’arxipèlag de les Shetland del Sud.

Moltíssimes gràcies, Gabriel, per compartir amb tota la comunitat educativa de l’Institut Josep Pla aquesta experiència tan enriquidora i extraordinària en tots els aspectes. Ens alegra molt veure com els nostres exalumnes gaudeixen del fruit del seu esforç, la constància i la dedicació dels anys d’estudi. No us perdeu el vídeo! Hi ha sorpresa final!