L’INSTITUT JOSEP PLA FA UN GRAN RECAPTE D’ALIMENTS PER A LES FAMÍLIES DEL CARMEL

Campanya solidària en favor del Banc d’aliments del Carmel dins del Projecte “Implica’t”
Oyeabre tu menteayuda a la gente” … un rap per demanar la col·laboració solidària.

Arran d’una xerrada que ens van fer a l’institut uns representants de “Carmel Amunt” dins del projecte “Implica’t” amb metodologia d’ApSC (Aprenentatge i Servei Comunitari) a la matèria de Cultura i Valors ètics, els alumnes de tercer d’ESO ens vam adonar de la gran quantitat de famílies que tenen dificultats per arribar a final de mes. Després de mostrar-nos aquesta realitat, ens van proposar el repte de si volíem organitzar una recollida d’aliments per al Banc d’aliments del Carmel. Les tres classes de tercer de l’ESO durant un mes ens hem organitzat en petites comissions per repartir-nos tasques i responsabilitats per donar a conèixer la campanya a les famílies, a l’alumnat i professorat del centre i, finalment, a la gent del barri. Uns grups es van encarregar de fer cartells i de conscienciar a la comunitat educativa, uns altres de muntar activitats al centre, uns altres d’anar a diferents supermercats, etc. Val a dir que no tot ens ha sortit com ho havíem pensat en un principi ni tothom s’hi ha implicat de la mateixa manera, però al final es va dur a terme la campanya de recollida d’aliments durant l’última setmana de desembre. Estem molt contents perquè hem aconseguit el nostre objectiu i hem recollit una considerable quantitat d’aliments (uns 400 quilos de menjar: llet, arròs, llenties, cigrons, macarrons, conserves, llaunes…), els quals vam fer arribar al banc d’aliments del Carmel per a ajudar a algunes de les famílies del barri que més ho necessiten.

Gràcies a tothom per la vostra col·laboració!!! Una mica de cadascú fa molt.
Alumnat de 3r ESO. Cultura i Valors ètics