L’Arnau Guàrdia, alumne de 2n de batxillerat, va participar en la 14a Mostra de Recerca Jove 2022

El passat dia 27 d’abril es va celebrar la 14a Mostra de Recerca Jove 2022. La mostra va començar amb la conferència “Interrogar el món des del treball de recerca” a càrrec de Marta Comas doctora en Sociologia de l’Educació, referent de recerca i anàlisi de dades del Consorci d’Educació de Barcelona. Després de la conferència inaugural va intervenir l’alumne del nostre centre, Arnau Guardia, en la taula rodona “l’objecte de la recerca” on va explicar les seves motivacions per escollir com a tema del seu treball de recerca l’òliba comuna, va parlar de com tres anys abans es va interessar per l’òliba, de com va decidir que seria el tema del seu treball de recerca. També va respondre a diferents preguntes relacionades amb l’organització de la recerca duta a terme i les eines emprades. Després de la seva intervenció, van participar alumnes d’altres centres, responen preguntes relacionades amb les recerques fetes en els seus treballs de recerca.
Podeu visualitzar el vídeo de l’Arnau i us fareu una idea del gran treball que ha realitzat i de com a aconseguit que millori la supervivència de l’òliba comuna.
Molta sort Arnau!!!