I CONCURS DE POSTALS QUE RECOMANEN LLIBRES

Amb motiu de les pròximes festes la comissió de lectura de l’INS Josep Pla convoca el I Concurs de postals nadalenques o de felicitació de l’Any Nou amb recomanació de llibres.

Ideas para escribir postales de navidad | Blog Hofmann

Bases:

1. Destinatari: Alumnat de l’ESO de l’Institut Josep Pla.

2. Tema: En cartolina, s’haurà de presentar una postal nadalenca o de felicitació de l’Any Nou 2023 amb un dibuix que representi aquest període. Haurà d’incloure un text en el qual els alumnes recomanin un llibre.

2. Format: Mesura A5, és a dir, un DIN A4 doblegat a la meitat.

A la cara externa hi anirà el dibuix i a la cara interna, el text.

El suport pot ser cartolina, làmina de dibuix, cartonet o similar.

La tècnica d’il·lustració serà lliure: dibuix, pintura, disseny per ordinador, collage, etc.

3. Lliurament: Les dades del participant, nom, cognoms i curs, s’escriuran a la part posterior de la targeta.

La data final de lliurament de les postals serà el dijous, dia 15 de desembre de 2022.

La decisió del jurat i el lliurament de premis es faran públics, amb previ avís als participants. La no assistència a l’acte implica la renúncia al premi.

4. Categories i premis: S’estableixen dues categories: una per al primer cicle de l’ESO i una per al segon cicle. Els guanyadors d’ambdues categories rebran un lot de llibres.