GRAN TROBADA FINAL DEL PROJECTE PLANETACCIÓ

El passat 17 de maig, va tenir lloc al Paranimf de la Universitat de Barcelona la Gran Trobada final del projecte PlanetAcció amb tots els centres i alumnat que hi han participat. En el primer any del projecte hem estat set centres i més de 300 alumnes els que hem posat el nostre petit gra de sorra a favor d’un consum més sostenible, ecològic i saludable.

L’acte es va dividir en dues parts. La part més oficial va consistir en una sèrie de parlaments: de la representant de la Generalitat, de Justícia Alimentària i Adsis (les entitats organitzadores) i del representant de la Universitat i, per acabar, la lectura de les conclusions de les accions portades a terme pels alumnes de cada un dels INS col·laboradors.

Seguidament, vam participar en una gimcana per conèixer les accions fetes i fer algun petit taller o alguna activitat més lúdica sempre amb el mateix objectiu: a favor d’un consum més just, sostenible, ecològic i sa.

Del nostre centre hi vam participar, en representació dels tres grups de 3r ESO, els delegats i sotsdelegats i vam venir molt contents de tot el que vam poder compartir amb la resta de participants en la Trobada.

Compartim amb vosaltres alguna de les fotos d’aquesta Trobada..