Èxit Estiu 2017

exit_estiu

Durant l’estiu, hi ha reforç escolar per a l’alumnat d’ESO que té matèries pendents al setembre. Els amics i amigues grans, a partir de les orientacions dels tutors i tutores, elaboren un pla de treball individualitzat per a cada alumne/a planificant l’estudi amb l’objectiu de recuperar les assignatures suspeses i adquirir una motivació positiva vers els seus aprenentatges de cara als exàmens de setembre. S’acompanyen d’una oferta d’activitats esportives també gratuïtes que tindran lloc a les instal·lacions de l’institut.

Les sessions de reforç es duran a terme entre els dies 3 i 21 de juliol en horari de matins. El programa també contempla una sessió el dia 1 de setembre.

El proper dijous, 29 de juny a les 18:15 hores hi haurà un reunió informativa a l’institut, amb una durada aproximada d’una hora, per a les famílies interessades on s’haurà de lliurar l’autorització per participar en el programa degudament complimentada.