El sabeu aquell que diu…?

Benvolgudes famílies,

Com ja us fem arribar per correu, continuem escalfant motors per a la diada de Sant Jordi, i us volem fer partícips d’una nova proposta: la segona edició del nostre joc literari en format concurs, pensat per gaudir de la lectura i posar a prova la vostra astúcia!

En què consisteix el joc? Amb les darreres ventades, se’ns han barrejat els llibres de la biblioteca… Sabríeu dir a quin autor o autora i obra pertanyen aquests fragments tan coneguts?

Es tracta de llegir fragments emblemàtics d’obres de la literatura universal, catalana i castellana i encertar-ne l’autoria i el títol. No cal que us hàgiu llegit tota la llibreria —només tenir l’olfacte literari ben despert!

Premi: Entre tots aquells que encerteu les respostes sortejarem un lot de llibres.

Data límit per participar-hi: 22 d’abril

Accés al concurs: Feu clic aquí per accedir al test:

Us animem a participar-hi sols o en família, i a compartir amb nosaltres aquesta manera divertida de celebrar la literatura.

Type writer on wooden table | Source: wallboat.com/type-writ… | Flickr

Desplaça cap amunt
Ves al contingut