CLOENDA DEL PROJECTE D’ApSC D’AQUEST CURS

El dimarts, 24 de maig vam fer la cloenda final i l’entrega de diplomes del projecte d’ApSC “Apropa’t” a la Biblioteca del centre amb tot l’alumnat de 3r ESO amb els que durant uns vuit mesos hem treballat aquest projecte de solidaritat i de conscienciació amb les situacions de pobresa del nostre entorn i sobre les mentides de la publicitat alimentària i ho hem fet en col·laboració amb la Fundació Adsis, CarmelAmunt, Arrels i Justícia Alimentària.

A l’acte se’ls hi va recordar als alumnes la importància d’implicar-nos com a ciutadans en els problemes del nostre entorn i se’ls hi va passar un petit vídeo com a cloenda i recordatori de què hem fet.

També es va fer entrega a cada delegat de grup d’un diploma certificant la seva col·laboració en el Projecte.

Gràcies a tots els qui heu fet possible aquesta “escola de solidaritat”

Barcelona, 24 de maig de 2022