Barcelona i el Turisme: Demanem la Paraula!

Aquest curs, a 3r d’ESO, hem tornat a participar a l’activitat organitzada per l’Ajuntament de Barcelona, que abans es deia Aula Mòbil, i que enguany s’ha reconvertit en Barcelona i el Turisme: Demanem la Paraula!

L’activitat s’ha hagut de modificar de forma sobtada a causa del confinament. Tot i així, l’alumnat ha elaborat un vídeo fet a partir de les  instruccions i les indicacions bàsiques de com fer un guió, un storyboard, com gravar les imatges i una veu en off, que els han donat els monitors. Els alumnes han gravat les imatges i la veu en off. I els monitors han fet l’edició, seguint l’storyboard que han fet els alumnes. La idea era que expliquessin el que veien des de la finestra.

Aquí podeu veure els vídeos que han elaborat. Pensem que han fet una bona feina.