Aquests dies, els i les estudiants de 2n de Batxillerat estan immersos en les Proves d’Accés a la Universitat (PAU), un moment clau en el seu recorregut acadèmic. Les proves van començar ahir i s’allargaran fins demà, en unes jornades intenses que posen a prova tot el que han après al llarg dels darrers cursos.
Tot i els nervis inevitables, l’alumnat ha arribat a les PAU ben preparat, gràcies a l’esforç continu i el suport del professorat. Amb determinació i optimisme, afronten els exàmens amb la convicció que tot el treball fet donarà els seus fruits.
Des del centre, els volem felicitar pel compromís i la dedicació que han demostrat, i els desitgem molta sort en aquesta etapa decisiva. Estem segurs que els anirà molt bé!