ESO: Preinscripció i matrícula

ESO [2021-2022]

Informació ESO de l’Institut Joan Brudieu

• Podeu trobar més informació a la pàgina de Portes Obertes de la nostra web (enllaç).
  • Podeu trobar la documentació estratègica de l’Institut en aquest enllaç.
  • Podeu trobar informació dels estudis ESO en aquest enllaç.

ESO [PREINSCRIPCIÓ 2021-2022]

Procés de preinscripció

• Full informatiu de la preinscripció a ESO (Institut Joan Brudieu).
  • ESO: Accés al formulari de sol·licitud telemàtica (del 17 al 24 de març de 2021)
    • Opció disponible quan comenci el termini:
      • Sol·licitud electrònica [SE] (cal identificació digital, com pot ser la T-CAT, el DNI electrònic, el sistema Cl@ve o l’idCat Mòbil)
      • Sol·licitud en suport informàtic [SI] (sense identificació digital), en què caldrà adjuntar la documentació identificativa de la persona sol·licitant per motius de seguretat de seguretat.
    • Cal disposar de:
      • Número identificador de l’alumne. Aquesta dada es correspon al número de registre de l’alumne (IDALU), que es pot consultar en línia al web del Departament.
      • El codi oficial de l’Institut Joan Brudieu és 25004188.
      • Una adreça electrònica per rebre el codi de la sol·licitud de preinscripció.
  • Documentació identificativa que cal adjuntar a la sol·licitud (dins el termini establert):
    • Alumnat que MAI ha estat escolaritzat a Catalunya, cal adjuntar-hi:
          • DNI o NIE o Tarja de residència o Passaport o document d’identitat del país d’origen si es tracta d’estrangers comunitaris, de l’alumne i del pare, mare o tutor/ra.
          • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Benestar Social i Família.
    • Alumnat ja escolaritzat a Catalunya:
      • Si s’utilitza la sol·licitud electrònica [SE]:
          • Cal especificar-hi el número d’identificació de l’alumne IDALU (si ha estat escolaritzat a Catalunya des del 2015-16). [Consulta IDALU].
          • No cal aportar cap document identificatiu perquè les dades ja consten al Registre.
      • Si s’utilitza la sol·licitud en suport informàtic [SI] (sense identificació electrònica), cal adjuntar-hi:
  • Documentació de criteris
    • La documentació acreditativa dels criteris de prioritat generals i complementaris, que es detalla a continuació, s’ha d’adjuntar amb la sol·licitud de preinscripció dins el període establert si la consulta automàtica de dades no obté resultats i, per tant, no ha pogut quedar validada
    • Documentació i criteris de prioritat a ESO (web Departament)

Oferta i publicació de llistes

ESO [MATRÍCULA 2021-2022]

ALUMNAT NOU: