XVIè Premi COAC 2022 a Treballs de Recerca

La delegació pirinenca del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) ha lliurat aquest dijous 05 de maig de 2022 el XVIè Premi COAC per a Treballs de Recerca, adreçats a estudiants de batxillerat de l’Alt Pirineu i Aran. L’entrega ha anat a càrrec del delegat del Pirineu de la Demarcació de Lleida del COAC, Ricard Lobo, a la delegació del Col·legi d’Arquitectes de La Seu d’Urgell.

El primer premi ha estat per al treball de recerca Art i Religió: L’Arquitectura Islàmica de la Nouhaila Bouhalhal, alumna de 2n curs de Batxillerat Científic. Els accèssits s’han atorgat als treballs Disseny d’Interiors de l’Aina Giménez (2n BTX Artístic), i La Cerdanya Alturgellenca de l’Helena Spa (2n de BTX Ciències Socials), totes tres alumnes de l’Institut Joan Brudieu de La Seu d’Urgell.

L’objectiu del premi és fomentar l’interès entre els estudiants de batxillerat pels treballs de recerca i la investigació relacionats amb l’arquitectura i el disseny; la ciutat i l’urbanisme; el territori i el paisatge; i l’ecologia i la sostenibilitat.

Concurs de Fotografia 2022 d’Arquitectura i Urbanisme

En el mateix acte també s’han donat a conèixer els Premis de Fotografia 2022 d’Arquitectura i Urbanisme realitzats pels alumnes de Batxillerat Artístic de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell. El concurs està convocat per la Delegació del Pirineu de la Demarcació de Lleida del COAC i el Servei Educatiu de l’Alt Urgell-Cerdanya dels Serveis Territorials a Lleida del Departament d’Ensenyament.

El primer premi ha estat per a Naiara Pedescoll (B1C) amb Moviment de l’aigua; el segon premi per Rosa Rodríguez (B2C) amb Misteri; i el tercer premi per Ariadna Bortoló, amb Vista al Passat (B2C).

L’enhorabona per tots els premiats!!!

(fotografies)