WONDERFUL EXPERIENCE IN SLOVAKIA!!!

El dijous 19 de desembre el grup d’alumnes d’anglès de 4t d’ESO que va viatjar a Eslovàquia la primera setmana de desembre ha presentat l’experiència a la resta de companys i companyes del seu curs. L’acte ha tingut lloc a la sala d’actes de l’institut i s’ha fet en llengua anglesa. Els alumnes han elaborat una presentació amb fotografies de l’estada a Eslovàquia i un vídeo de tot el viatge.

També han fet una valoració individual de l’experiència, que en tots els casos, ha estat molt positiva. Coincideixen tots, alumnat i professorat, en el fet que ha estat una experiència que quedarà en el record d’una manera molt especial. La llengua anglesa va ser la llengua de comunicació habitual i va ser clau en els processos de relació i coneixement entre els diferents alumnes i professors del països europeus participants.

Finalment han acabat l’acte anunciant els noms dels seus companys i companyes que viatjaran a Noruega a finals de març en la segona mobilitat del projecte Erasmus+ anomenat “CITIUS, ALTIUS, FORTIUS”.

Fotografies i vídeo de la sortida