Visita al BSC (Centre de Supercomputació de Barcelona)

El passat 14 de desembre, els alumnes de la família d’Informàtica van realitzar una sortida per veure el supercomputador MareNostrum ubicat al Centre de Supercomputació de Barcelona (BSC), situat al Campus de l’UPC. Els alumnes dels cicles de grau mitjà i grau superior d’Informàtica varen poder fer una visita per conèixer les característiques del MareNostrum5, situat en el 8è lloc del rànquing dels 500 superordinadors més potents del món. A la tarda, ja de forma més lúdica, els alumnes de grau superior varen haver d’enfrontar-se, fent ús del seu enginy i la seva agilitat mental, amb l’entretingut repte d’un Escape Room a Therombocode. Mentre que els alumnes de grau mitjà salvaven el món de monstres i gegants en una batalla de realitat virtual 3D i deixaven córrer l’adrenalina en una lluita de Laser Tag de tots contra tots, on tot valia. (fotos)