Veredicte del Premi Sambori 2021 als Pirineus

Us fem saber que alumnes de l’Institut Joan Brudieu han guanyat un dels premis de la categoria de 1r i 2n Cicle de Secundària i de Batxillerat del Premi Sambori Òmnium de la Demarcació Pirineus, en què participen centres de les comarques de Cerdanya, Alt Urgell, Pallars Jussà, Pallars Sobirà, Alta Ribagorça i Val d’Aran, a més del Principat d’Andorra i l’Alta Cerdanya. En concret, l’alumnat premiat ha estat el següent:

• Èlia Gil Romo: 3r premi 1r Cicle de Secundària
  • Ariana Flix Bellmunt: 3r premi 2n Cicle de Secundària
  • Judith Badia Font: 1r premi de Batxillerat
  • Marc Rodrigo Gómez: 2n premi de Batxillerat
  • Nil Jiménez sánchez : 3r premi de Batxillerat

Felicitem amb efusió tots els premiats!! i, alhora, agraïm la participació de tot l’alumnat!!

Aquest any, a causa de la pandèmia que estem vivint, no es podrà celebrar una festa de la demarcació Pirineu, però passat Pasqua, cada seu territorial realitzarà un acte concret de lliurament de premis, sempre que les condicions sanitàries ho permetin. A la Seu d’Urgell, l’acte es realitzarà el dissabte, 17 d’abril, a les 6 de la tarda, al carrer Canonges de la Seu d’Urgell. Al llarg del dia, al carrer Canonges, hi haurà activitats al voltant de la festa de Sant Jordi. Si no plou, es farà a l’aire lliure i en cas de pluja s’està gestionant un espai tancat.

Els guanyadors d’aquesta fase, triats per tres jurats de la demarcació Pirineus, optaran a la final a nivell nacional de 15è Premi Sambori Òmnium de narrativa escolar, que està previst que se celebri la segona quinzena de maig.

Veredicte del Premi Sambori Demarcació Pirineus.