Treball de Recerca de 2n de BTX (curs 2020-2021)

Ja hem publicat les fotografies de l’exposició dels Treballs de Recerca de 2n de BTX del curs 2020-2021 que es van presentar el 14 i el 28 de gener de 2021.

Aquest curs tenim 92 alumnes a 2n de BTX dels quals 85 n’han presentat el Treball de Recerca, amb un total de 68 treballs, donat que alguns d’aquests treballs es fan en parella i altres, individualment. Per raons de confinament de grups, el dijous 14 de gener se’n van presentar 42 i el 28 de gener, els 26 restants. Un total de 34 professors conformen els tribunals d’avaluació.

La temàtica dels treballs de recerca presentats està relacionada amb les diferents especialitats que es cursen en els batxillerats: biologia, geologia, tecnologia, física, arts, esport, literatura, economia, història i psicologia.

Mesures excepcionals COVID-19 que s’han pres:

• Canvi d’horari: de matí a tarda
  • Cada tribunal té la seva aula específica: se n’utilitzen 17.
  • No hi participen oients d’altres cursos (alumnat de B1), ni externs a l’Institut (familiars i/o amics)
  • Presentacions amb mascareta i distància de seguretat

Notícia a Pirineus TV (enllaç) i a Ràdio Seu (enllaç)