Taller de prevenció de l’assetjament escolar amb el grup Xiula

Ja tenim el resultat d’un taller educatiu que l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar amb el grup Xiula el passat 30 i 31 d’octubre. Els alumnes, a partir de la cançó Rispect, van treballar l’entorn de l’assetjament i el respecte. Es van fer una sèrie d’activitats que convidaven l’alumnat a expressar les seves emocions. El resultat del taller es pot veure reflectit en la producció final; una cançó que es va crear a partir de les sessions de treball i que el grup Xiula ens va fer arribar. Aquest taller ha estat possible gràcies a la col·laboració i cooperació entre el centre educatiu i l’Ajuntament. Agraïm a totes les persones i a les entitats que han fet possible que aquest projecte hagi estat una realitat.